Merhaba tatliş anneler ve adayları. 33 haftalık hamileyim. 10 gündür inanılmaz bir siyatik ağrım var. Yani sol kalçamdan başlayan ağrı sol bacağıma ve ayak bileğime vuruyor. Oturup kalkamıyorum. Yatağımda sağa sola dönemiyorum hatta sol ayağımın üzerine basıp yürüyemiyorum bile. Çok canım yanıyor. 50 kilo ile hamile kaldım. İlk 5 ay kusmalardan dolayı hiç kilo almadım ama 3 ayda 10 kilo aldım. Doktorum bir anda çok kilo aldığımdan ve bel fıtığım olduğundan bu ağrıların olduğunu söyledi. Öyle belirgin bir bel fıtığım yok aslında sadece başlangıcı var. Tüm tetkiklerim yapıldı. Bacaklarıma doppler çekildi. Herhangi bir damar tıkanıklığı var mı diye şükür tertemiz. Hamile pilatesine başladım. Az bişey rahatlattı ama geçmiyor bu ağrı. Sıcak su torbası koyuyorum o da faydasız. Eşime masaj yaptırıyorum. Anlık iyi geliyor. Sonra yine aynı. İşimi gücümü hiçbişeyi yapamaz oldum. Yemek bile zorlana yapıyorum. İlaç verilmedi. Daha doğuma 1,5 ay var. Bu ağrıların daha beter hale gelmesinden korkuyorum. Benim yaşadığım bu sorunu yaşayanlarınız var mı? Ne önerirsiniz acaba? Yardımlarınıza ihtiyacım var. Çok dua ederim size kesin önerileriniz varsa eğer🙏🏻