MerveEbru Kızlar ilk bebeğim olacak o yüzden pek bilgim yok hangi emziği hangi biberonu almamı önerirsiniz? ✅ kaç tane almalıyım 🦋 önerileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum
ilaydaelcinn_1 MerveEbru Weebaby aldım uygundu bayağı 🥰 benimde ilk gebeliğim bakalım kullacak mı bebeğim 🥲
Smyye1B MerveEbru Emzik Avent aldım biberon da kullanıcı yorumlarına bakaraktan tommee tippee aldım. 😇 Meme reddi yapmadığını vs yazmışlardı bakalım memnun kalırız bizde inşallah.
Cansugamze_ MerveEbru tuttu valla hele emzik diğerlerini tutmamıştı ama aventin tuttu olmadı aventin emziğini alın sadece biberon da wee baby de iyi uygunda onuda kullandım
esrashnn MerveEbru benim de ilk gebeliğim her ikisini de Avent tercih ettim araştırmalarım sonucu en iyi performansı verenlerden biri bakalım sonuç ne olacak henüz bilmiyoruz 😌
MerveEbru Kızlar avent diyorsunuz da çok pahalı geldi bana yani tutmama ihtimalini de göz önünde bulundurursak daha uygun emzik öneriniz varmı
Kararsizbirben MerveEbru ben e bebekten bebedor marka kiraz uçlu emzik almıştım canım sanırım 20 ile 30 lira arası bişeydi. Anne memesine benzediği için tutabilir diye düşündüm. Sonra icim rahat etmedi bide avent aldim bakalim hangisini tutarsa