Kızlar ayak baş parmağım felaket tırnak batması sonucu iltihap kapmış durumda çorap dahi giyemiyorum ellediğim an mahfoluyor. Acile gittim antibiyotik yazdı 30 haftalık gebeyim dedim B grubu ilaç zarar vermez asıl krem yazarsam zarar verir dedi. Bu durumu yaşayan varmı ilaç almak istemiyorum ama artık dayanacak gücüm kalmadı yardım lütfen 🥺