kubra464 Kızlar bnm gebeliğim çift yumurta ikizdi biri düştüü. Bi tanede kızım var onda ki belirtiler böyle değildi. Düşen bebeğimin cinsiyetini bilmiyorum bunada kız dediler. Ama kızımda bulantı, kusma, tiksinme vardıı 17 haftalık cinsiyet değişirmi
serapinci kubra464 bir hamileliğim de 4 ay boyunca deli gibi kustum birinde ise nadirdi kusmalarim ikiside erkek😂
Biroglanannesiii kubra464 Canım nasipse oğlumu kucağıma alıcam bende inşallah bende nadir bulantılar kusmalar oldu
minigimveben25 kubra464 benimde bebeğimin cinsiyeti erkek, bulantım yok denicek kadar az oldu , çok nadir yaşadım bulantı falan, genel olarak rahat geçiyor hamilelik 🤰🤷🏻♀️ Tabi ki belirtiler biraz kişiyle ilgili, kişiden kişiye farklılık gösteriyor
Acemi_annee1 kubra464 bizimde oğlumuz olacak nasipse. Bulantı ve kusma neredeyse hiç yaşamadım gayet rahat bi hamilelik geçirdim diyebilirim. Hareketlerini erken hissettim, ayaklarım normalden daha fazla üşüdü ve ellerde kuruluk oluştu bende. Eksi ve baharatlı seven birisi olarak birden tatlıci oluverdim ama herkesin hamilelik serüveni farklıdır bence 😇
sunset_momy Erkek bebişe hamileyim tek belirtim bel ağrısı oldu. Hiç bulantı yaşamadım. Ama her erkek bebeğe hamile olanlar aynı belirtiyi yaşamıyor. Bünye meselesi belirtiler
Ebrulii34 Bizimde erkek ama 5 ay boyunca bişey yiyemedim ve sürekli kustummm herkes kız diyordu ısrarla ama oğluşımuzu bekliyoruz şimdii😂😂
Limonzeytin kubra464 Her gebelk aynı tepki belirtide olmaz cinsiyet aynı olsa bile bünye meselesi. Ona takılmayın doktorunz kız demş snçta. Hayrlısı olsn