simgekaya Kızlar 6+3 gebeliğim var . İlk gebeliğim doktor ilk kontrolde adet olacak gibi ağrıların olabilir demişti. 2gundur karın ağrım var . Yaşayan var mı
-MinikveAnnesi- simgekaya oluyor malesef benim 10 11 haftaya kadar sürmüştü sonra birden gecti bi ara da karnım geriliyor gibi hissediyordum büyüdükçe değişik değişik ağrılar hisler oluyor 😂
ipekarel -MinikveAnnesi- aynen öyle 28 haftaligim yürürken bile hala ağrılarım oluyor doktor da normal diyor