Koi aynılarını yaşadım iki gün doğru düzgün emmedi hep uyudu ve uyandırmam bazen bir saatten fazla zamanımı alıyordu uyanmıyodu 3. Gün daha düzgün emmeye başladı İnan ki içim içimi yiyordu aç bu çocuk sarılık olucak diye. Korkma hemen hemen her bebek sarılık olur zaten. Mecburen uyandırmaya çalışıcaksın memenin başında uyusun kucağında dursun bırakma memenin kokusunu bilir emerken de uyudu diyip bırakma çenesinin altına parmağını koy o durdukça çenesine dokun destek hissedip devam eder uyurken de emer. Emzirmen bir saatten fazla bile sürebilir daha çok küçük olduğu için fazla çekemiyo bebeğin midesi de çok küçük birazcık süt bile doyurur onu o emdikçe sütün artar süt arttıkça daha fazla emer böyle bi döngü. Yeter ki aklına kaygılar girmesin. Acısı için de çok şey denedim ilk tuttuğu bi kaç saniye çok acır emdikçe hafifler dayanmaya çalış benim 2 aya yakın sürdü en son garmastan pomad kullandım çok iyi geldi aklında bulunsun denemek istersen