Hayatsehla Merhaba anneler 32 hafta hamilelik cok sertlesiyor karnim. Uzaninca geciyo ama hareket ederken en cokda yururken sertlesiyor.
Nai125 Hayatsehla 31+4 gunlugum bu yuzden acile gittim. Nst bagladilar ultasondan baktilar sorun yok dediler. Ama bebek toplaniyor ve karnim Tas gibi oluyor. Hareketleride canimi cok acitiyor. Ayrica vajinamda dudaklara kadar baski hissediyorum. Yatarken donmek yurumek oturdugum yerden kalkmak zulum resmen 😔
Zehracan114 Hayatsehla Benimde o haftalardayken özellikle yürüyünce sertleşiyordu magnezyum kullandım geçmişti.Asla adım atamıyordum şuan 37+4 olduk. Doktorunuza danışın magnezyum başlayabilir.
Hayatsehla Zehracan114 cok sertlesince yuruyemiyecek hale getiriyor. Doktorum bebegin kendisi artik buyuk ve yeri dar oldugu icin boyle olucagini soyledi. Vakit buldukca dinlenmeliymisiz.
Nilay4548 Bende 31 haftalık gebeyim , cok korkuyorum bu sertleşmeden , yalnız benim karnım genelde çok sert sadece yürüyüş yapınca degil , dün doktora gittim nstde bir sıkıntı çıkmadı ama psikolojik olarak insanı yıpratıyor gerçekten
Hayatsehla Nilay4548 herkesde farkli olabiliyormus korkma. Kontrolde de iyi sonuc cikiyorsa endiselenmene gerek yok.