Zeeynepp Merhaba hanımlar nasılsınız size bir şey sormak istiyorum çok kararsız kaldım çünkü, çamaşır deterjanı ne kullaniyorsunuz memnun kaldığınız hangisi acaba
Bayancorek Zeeynepp Persil ve perwoll (ikiside sıvı) kullanıyorum senelerdir, memnunum. Hangisi denk gelirse onu alıyorum dönüşümlü kullanıyorum, sorun yaşamadım. Leke çıkarmada da başarılı ikiside. 🌸
guzel_anne1 Zeeynepp Toz deterjan olarak Alo kullanıyorum yumuşatıcı olarak da Yumoş Lilyum kokusu. İkisini de yıllardır kullanıyorum çok şükür çok da memnunum.
guzel_anne1 Zeeynepp Bilmem ben beyazlarıma da renklilerime de onu kullanıyorum memnunum tabi ama araştırmak lazım 😊
35lavanta Zeeynepp Sıvı yada toz omo memnunum lekeleri güzel çıkarıyor arielde aynı şekilde.. Şimdi Rinsonun sıvı yeşilini denicem merak ediyorum onu beyazlar içinde omo toz alıcam yine
35lavanta Zeeynepp Bende daha denemedim kokusu çok güzel sadece onu kokladım biliyorum 😂 Annem şuan onu kullanıyor fiyat performans ürünü tam dedi
Inan_busra40 Zeeynepp beyazlarda omo kullanıyordum ariel Aqua pudraya geçtim çok memnunum deterjan kutusuna bir paket çamaşır sodası ile karıştırıp her yıkamada bir ölçek kullanıyorum tertemiz oluyor ve mis gibi kokuyor hem soda makineyi de temizlediği için bir sıkıntı olmuyor🥰 yumuşatıcı olarak yumoş lilyum kullanıyordum ama şimdi yumoş ambere geçtim bir hafta on gün kokusu gitmiyor☺️ Renklilerde perwol sıvı deterjan kullanıyorum gayet güzel 🌺
Damla1995 Zeeynepp persil uzun zaman kullandim eblenmeden once anneminde kullandgi hep oydu bendeevlendikden snra kullandim hep.suan alo kullaniorm ikisindende memnun kaldim acikcasi. Fzla degisdirmeyi sevmem ben zaten. Yumusatici olarakta yine evlendigimden beri abc nin kirmizi ambalajli olanini kullaniyorm kokusuna hastayim 🥰
Damla1995 Zeeynepp evet canim memnunum kendi ailemde yillarca persil kullandi hala kullaniyor anacum ☺
Zeeynepp Damla1995 bende aldım canım ywni o yüzden sormuştum mal kaya zarari falan var demişlerdi bende kullanmaya başladım şuanlik lekeleri falan iyi gideriyor