Ferhanugurlu canım senin haftanda ben kullandım hala kullanıyorum.. Başta bana da vermemişti bir doktor, başka doktora gittim o verdi krem ve fitil.. Bir zararı yok dedi.. çok zor oluyor canım ben 3 hafta dayanmaya çalıştım ilaç kullanmayım diye ama daha fazla dayanamamıştım..