Benim 50 yükleme de tokluk 146 çıkınca 100 lük yaptık 180 çıktı açlığım hep 82 ama sınır diye diyetisyene yönlendirdi 2 aydır diyetle devam ediyorum. Sürekli ölçüyorum artık ne çıkarıyor me çıkartmıyor öğrendim iyice mesela arada bir tatlı ödül veriyorum 120 130 max çıkıyor ama 1 dilim tam buğday ekmek bile yesem 170 leri görüyorum o yüzden ekmeği tamamen hayatımdan çıkardım. Bunu ölçüp deneme yanılma yöntemiyle görmeniz lazım her bünye de farklı şeyler şekeri çıkarıyor maalesef 🥲