Mbd Arkadaşlar selam, 5 haftalıkken sancı olması normal mi? Adet sancısı gibi hafif kasılma gibi ara ara vuruyor?
gzleyll Mbd Çok normal benimde öyle olmştu hatt bazen tek taraflıda oluyor genelde solumda olmuştu. haftaya hafifleyecek sadece yorulma bu dönem yat dinlen sağlıkla yerleşsin🤲🏻🤲🏻
baharsanci Mbd evet bende de var hem kasıkta hemde ara ara belimde oluyo bebek yerleştiği için oluyo ilk aylarda sonra geçiyo diye biliyorum
ayse_22 Mbd çokk normal ben 5. Ayıma giriyorum ve hala sancım oluyor adet göreceğim tarihlerde senin de sancın olduğumda dinlen sancı olması normal