aslihandoganay80 Bebrkleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonu aldı biz 29 haftalığız henüz dönmemiş dedi doktor
balkopugu2701 aslihandoganay80 benim 34te gittiğimde almamıştı hala ama 36da gittiğimde almıştı canım
kuzeymomsss aslihandoganay80 35te doğum kanalına girmişti şuan 36+5 haftalığım, cuma günü doğumum var kısmetse. Tabi sürpriz yapıp gününden önce gelmezse
balkopugu2701 kuzeymomsss doğum kanalına girdiğini nasıl anlarız ben bilmiyorum girdi mi girmedi mi daha 37 olduk bugün
kuzeymomsss balkopugu2701 nstde sancım çıkmıştı ve alttan muayene ettiler, orada ebe dedi doğum kanalına girmiş diye