hunilimom Soncul ortalama 34 den sonra yapılıyor ama daha önce olan da var tabi ki çok ağrıları olan riskli gebeler felan daha erken giriliyor
drytcvkarsln Soncul 33 den itibaren her kontrolde nst yapıldı sancı ve bebek kalp atışı takıp edılıyor… sancın yoksa çıkmıyor zatrn
kuzeymomss Ben ilk 34 te girdim sonra 36 da girdim doktor gerekli görürse daha erkende istiyor ben kontrole gittikçe giriyorum
Leylasiva21 Soncul talesemi hastasıyım iki hafta bir serum gibi kan alıyorum dalağım ve karaciğerim sisiyor oda erken doğum riski olusturuyo
zls33 Soncul ben 31. Haftanın sonlarına doğru kontrole gittiğimde doktor kontrol amaçlı istemişti. Sancım belirtim hiç bişey yok ama baktırdi genede
Asseyda Soncul ben geçen gittiğimde ağrım oluyor yürürken kasığıma bişey saplanıyor sanki dedim beni nst ye gönderdi hemen bu arada 32 haftadayız
ozlemm58 Asseyda Benimde adet sancısı gibi sancım oluyor dedim nstye bağlar diyordum erken doğum riskin yok o sancıları normal kabul edelim dedi biraz saçma geldi gerçi doktordan iyi bilemeyiz
Asseyda ozlemm58 orası öyle benim doktorum sağolsun baya iyi 🤲🏻☺️ Ayaklarım şişiyor dediğimde bacaklarıma kemiklerime baktı kemik şişmesin göz kapakların şişmesin yeter dedi onlar risk olarak görünüyormuş galiba her gittiğimde tek tek soruyor ☺️
Asseyda ozlemm58 tansiyon belirtisiymiş bana şişerse bekleme gel yanıma direk dedi 32 haftadayız şimdi 2 haftaya bir çağırıyor artık