Gozde0709 bir insan gebeliği ne kadar zor geçirirse o kadar zor geçiriyorum galiba 5.haftamdan beri bulantı kusmalarla yaşıyordum 10. Haftama girdim üstüne kabızlık problemi yaşamaya başladım kendimi zorladığım için düşük tehlikem varmı sürekli uzanıyorum rabbim sağlıcakla evlatlarımıza kavuşmamızı sağlasın 🙏