Taricat Kızlar ritim bozuklugum var doğuştan da kalp hastasıyım zaten hapı bırakma gibi bir ihtimalim yok . Kadın doğum doktoru biraz şüpheli bir ilaç ama yapacak birşey yok dedi bu ilacı kullanan var mı gebelikte bebeğe bir zarar veriyor mu 😣