Eymos Snemgokbil doktorla alakalı bence biraz ben profesör gidiyorum 11.5 de kıza benzettim dedi 23 haftalık olduk kızım olucak inş 😅🥰 Allah gönlünüze göre versin
neval270071 Snemgokbil valla meraktansa netlik daha önemli sonra yanılıyorlar insan üzülüyor siz merakınızı bastırın ben 2.bebek de öyle yapacağım asla söyletmeyeceğim
Aseltos9 Snemgokbil benim kesin ve net belli olmuştu erkek olacağı 11.haftamda ama çok çok nadir olurmuş bu durum 🙈
edis22 Snemgokbil bazi cihazlarda gorulebilir ama belli olsada yanilma payi cok yuksek. Guvenilir bir sonuc olmaz. Benimki 16da bile yanlis cikmisti