ziboz canım gunumuz aynı seninle.. gecen hafta aynı şeyi anlattım doktora.. oda bu haftalarda normal dedi.. dönerken batması ya da yürürken baskisi mesela ilk ayağa kalktığında sendelersin bazen hemen yuruyemezsin bacağın batar sonra dengeyi kurarsın normal dedi.. tüm bunların sebebi bebeğin kanala ilerlemesiymis ben bunları anlattığımda daha kanalda değildi ama artık yavaş yavaş kanala inmeye çalışıyor hepsi bu yüzden dedi he bir de çatıdaki kemikler açılmaya hazırlanıyor artık baskı oluyor haliyle oda ayrı yapıyor artık son haftalar normal dedi