kubra_510 bende 15 hafta oldum ama bulantı devam uzun süredir kusmadım ama yemeklerde Bi hazımsızlık oluyor prilam kullanıyorum son 3 günlük ilça kalmış bidaha almayı düşünmüyorum inşallah tam biter artık. Yarın kontrolum var inşallah cinsiyette öğrenirim 🙏