Wonderful_mom tüp bebek tedavisi sonucu bhcg değerim 1113 tü olumlu diye o kadar sevindim ki bi gün sonra lekelenmem oldu hastaneye gttim iki gün sonraki değerimi 1327 çok düşüktü ultrason a girdim hemşireler o kadar olumsuz konuştu çok korttum o kadar çaba sıkıntı boşa gitmişti diye her gün ağladım iki günde bir kan testi verip sürekli ultrason a gryırdum herkes vajinal ultrason yaptırma desene bi umut diyip girdim ben üçüncü değerim gene 1327 yükselmedi ve olumsuz sonuca hazırdım ağlayarak kaç gün geçirdim bilmiyorum çok korktum hala da korkuyorum doktorum hiç umutsuz olma dedi neler gördük diye bende n tekrar kan testi ve ultrason istedi değerim 16400 çıktı ümitlenmek istemedim kalp atışı duyana kadar iki üç günde bir düzenli ultrason a girdim çok şükür 8 haftalık olduk rabbim versede vermesede hayırlısını o bilir aglamıycam artık dedim sakin sakin gittim geldim ve yine rabbim nasip ederse sağlıkla kucağıma da alıcam ikizlerimi .şuan hala ilaç tedavilerime devam ediyorum korkuyorum ama rabbim neylerse güzel eyler alacak nefesleri varsa rabbim bunu bize en mutlu şekilde yaşatıcak.:)