zamloss123 İyi geldiğini duyunca hemen aldım benim karnımda var çatlaklar kırmızılar, siz nasıl kullandınız kırmızıyken işe yaradı mı günde kaç kere sürmeliyim
MerveeD zamloss123 27. Haftamdan bu yana kantaronu sabah aksam kullanıyorum.. Dustan cıktıgım da da mutlaka sürüyorum hıc catlagım yok 36 hafta 3 günlüğümm
Cansugamze_ Bn her duştan çıktığımda mutlaka sürüyorum kuzum birde kaşıntım olduğunda gece yatarkende sürebilirsin genelde gece sürüyodum bn yatarken
anne96 Cansugamze_ kantoran yagı ıcın gunes gorunce kararma yapar dıye duymustum sızde oyle bır sorun oldu mu
Cansugamze_ anne96 işte bn de olur die genelde gece sürüyodum yatarken gündüzleri bebek yağı dışarı çıkmadığım zmnlarda evde kantaron yağı sürüyodum 🥲❤
Ozlemsarap anne96 kantaron yagi güneş gormeyen bi yerde saklanması gerekiyor butun ozelligi kaybolur yoksa
Ozlemsarap Ben 8. Haftadan itibaren kullaniyorum 20 deym yine de catladim kasiniyorum sabah aksam pehlivan gibi yaglaniyorum catliycaksak catliyoruz toparlar mi bilemedim
zamloss123 MerveeD benim zaten göbeğim vardı çatlamaz diye düşündüm bir anda kıpkırmızı oldu 32 de yeni başladım işe yaramaz heralde ama en azından daha fazla çatlama sın çok moralim bozuluyor
MerveeD zamloss123 iyi geliyor ama kullanın belkş hafifletir bile. Benım hamılelık cızgım bile yok sayılır o kadar rengini actı