Gorkemm Kubra_elif_ahmet günümüz aynıymış 🤗🤗 sağ salim kucağımıza alırız inşallah bizi çok bekletmezler umarım 😂
Kubra_elif_ahmet Gorkemm Amin inşallah 😍 😍 🥰🥰umarım ya bayramdan sonra gelebilir diyorum ama yine de keyfi bilir küçük hanımın 🙈
Gorkemm Kubra_elif_ahmet bende inşallah bana çekipte 42 yi doldurmaz diyorum ben çok geç doğmuşum şöyle 38 de doğsa ne güzel olur valla 😂
Kubra_elif_ahmet Gorkemm Bu da olabilir ben geç doğmuşum benim kızımda geç doğdu oğlum 38de doğdu bunu da merak ediyorum doğrusu
Gorkemm Kubra_elif_ahmet Allah’ım Allah korusun valla ben şimdiden çok yoruldum beklemesin o kadar ya
Kubra_elif_ahmet Gorkemm Sağlıklı gelsinler de napalım bekleriz ya 😂bu kadar bekledik 2 haftayı mı beklemiycez sanki 😁