gamzeminaaa ya ben kendi hastane çıkışını kendim uydurdum. Set halinde almadm.
Alt üst takım, zıbın, zıbın gibi hem yandan hem altan açılır badi, şapka, eldiven ve bir müslin battaniye bi pamuklu battaniye aldım. İkizlerim olcak .birbirine uyumlu güzel parçalar aldım. Her birini farklı farklı aldım. Bi oğlum var zaten. Ondan ne gerekli tecrübe ettiğimden böyle yaptm.
Bu saydıklarm hemşireye vereceklerim. Onun dışında oğlumdan kalan 2 10lu 3 4 tane 5li hastane çıkışı vardı set. Onları yedek koyucam