As7 Kızlar 21.haftada basur oluştu.Demir ilacına başlamıştım kabızlık yaşadım üst üste.2 gündür de basur memesi oluşmuş ağrı yapıyor.Evde nasıl çözüm buldunuz? Procolog diye bi krem varmıs hamilelikte kullanan oldu mu? Etkili krem önerisi lazım?
dnz_dnz As7 bana da doktorum o kremi verdi ama bir işe yaramıyor sanki. Kabız olmadığım halde bazı günler çok fena şişiyor anlamıyorum. Fitil isteyeceğim bir dahakine belki daha iyi gelir
Ceila Tentürdiyotlu sıcak suya oturursanız çok faydası oluyor.. :) yakmayacak sıcaklıkta , poponuzu açarak (suyun basur memesine değmesi lazım yani) 10 15 dk kadar