Ceydayvzz Kızlarr 38.haftamdayım çok kötü diş ağrısı yaşıyorum. Bu aşamada dişe işlem de yapılamıyor. Çözümü yok mu bu ağrının ne olur yardım edin dayanamıyorumm😔
Esma12345 Tuzlu su, uyuşturuyor gargara, sarımsak ağrıyan yere koya bilursin ama dikkat et diş etine gelmesin bide kolonya kulak çubuğuna batır ve ağrıyan yere koy
Ceydayvzz Esma12345 tuzlu suyla gargara denedim etki etmedi😔 sarımsak deneyeyim bir de teşekkür ederim