desertrain Kızlar ikinci gebeliğinde arasında 5 yıldan az olup aşı olan var mı kaçınca haftada vuruluyor 32 oldum ama hala vurulmadım geç mi kaldım
Asaf23 desertrain desertrain ilk gebeliğimde 2 doz vuruldum.2. Gebeliğimde 26 haftalıkken sadece 1 doz aldım.
desertrain Deletedmom727271 teşekkürler benim de 5 yıl var sağlık ocağından hiç aranmadım yeni taşındığım için sanırım belli süresi var mı bu aşının
Deletedmom727271 desertrain Sağlık ocağına veya doktorunuza danışın bence canım o konuda bir bilgim yok malesef 😊
desertrain Bugün oldum aşımı 32 haftalık doktor kızdı ama son haftalara kadar da yapılır sanırım riske atmak istemiyorlar sadece