Beklenenim11 Merhaba kızlar yarın tam 11 haftalık olucam Belirtilerimin hepsi kayboldu zaten çok bi belirtim yoktu arada bi midem bulanırdı oda geçti Bi belim agrıyodu artık oda agrımıyo Normal mi sizce Sadece arada sağ kasıgımda batma oluyor o kadar
busey_42 Beklenenim11 bende ilk zaman öyleydim sadece mide yanması ve sık idrara çıkma oldu bir iki hafta sürdü sonra hepsi kayboldu çok rahat geçiyor yani hamileliğim şükür
Baby0687 Beklenenim11 Merhaba, 32. Haftadayım. Benim de ilk 3 ay bulantım oluyordu. Aralarda 1-2 gün kayboluyordu, sonra tekrar geliyordu. Bazen hiçbirşeyim yok gibiydi, bazen ne arasan vardı. Hepsi normal. Hiç endişe etmeyin.
Beklenenim11 Cakmaafrodit öylede canım çok takıntılıyım yenemiyorum bi türlü bunu sanki kotu bisey olmus gibi hissediyorm doktora gidiyorum bisey yok iyiler diyo rahatliyorum diger gun yine ayniyim
Cakmaafrodit Beklenenim11 şöyle düşünün yiyecek ekmeği yoksa istersen yerinden kalkma yine olacak olan olur o yüzden maneviyatını güçlendirin takdiri Allaha bırakın en güzel çare bu
Beklenenim11 Cakmaafrodit ne güzel söyledin canım allah senden razı olsun dedigin çok dogru hiç böyle düşünmemiştim
Cakmaafrodit Beklenenim11 hayırlı bir şekilde güzel bir doğumunu olur inşallah içindeki yavruyu üzmeyin :)