Ryhn3838 Kizlar bebeğimin hareketleri biraz durgunlasti gobegimin ust kisminda cok nadir pitirdiyor 27. Haftada daha hareketliydi acaba boyle olanlar varmi hareket ediyor ama cok nazik nazik daha cogalmasi gerekmezmi hareketlerinin
La_le Ryhn3838 canım benimde 28 haftda durgunlasti çok korktum acile gittim yeri daralıyor ondan dedi 29 girdim tekrar harakaetlenmeye başladı
Nese86 Ryhn3838 bazı bebekler hic denilecek kadar az oynuyorlar kızımda öyle olmuştu sayıyla oynuyordu vallahi
Kubrailkan 28 29.haftamda aynısını yaşamıştım. Hatta 38e geldik hala yaşıyorum geçen hafta hareket ettiricem diye yapmadığım kalmadı 🙊 hiç hareket hissetmezseniz doktora görünün hareket varsa az da olsa sorun yok🥰
Ryhn3838 Kubrailkan var şükür hareketi ama narin narin valla vende yemedigim kadar cikolata yedim 3 4 gundur
Nese86 Ryhn3838 valla bana erkek dediler ama yeni yeni oynamaya başladı.Cinsiyeti soruyorlar göstermedi diyorum.😆