Merhaba yarın tam 12+0 oluyoruz🙏🏻 En son 3 hafta önce muayeneye gitmiştim doktorum yarin için randevu verdi ben tarama testi zamanı diye devlet hastanesinden de randevu aldım kan testlerini orada yaptırırım diye. Özelde muayene olup tarama testini devlette yaptıran var mı acaba? Sürec nasıl oluyor heyecanlıyım da biraz🤭