Hrsyckgzlolck Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim,ara ara rahim kısmında ağrım oluyordu şu 1-2 gündür daha fazla ağrı hissediyorum nedendir acaba, teşekkürler.
GlZngin Hrsyckgzlolck ben de 9 haftalığım. Ara ara büyüyen rahimden dolayı karın ağrırmış. Ben de hem ağrı hem gerginlik gibi. Çok değişken ben çözemedim
Nurcantnrsvr Canım merhaba bende 19 haftalık hamileyim..bugün alt karın bölgemde ağrı oldu sürekli çişim varmış gibi hissediyorum sanki çişimi tutuyormuşum gibi bir ağrı...umarım bebeğim iyidir..şimdi de Aralık’larla göbek deliğimin aşağı kısımlarında küçük küçük hareketler hissediyorum umarım bebeğimin hareketleridir ve bir sıkıntı yoktur...😔
tigerfish rahim buyumeye calisiyor fakat onu tutan baglar okadar hizli buyuyemiyor o nedenle cok.fazla olmamakla arda kucuk kasilmalar olmasi bekleniyor