Derinok Kan sulandırıcı kullanıyorum özeldeki doktorum seseryan önerdi iğneyi bigün önce bırakırsın dedi. Normalde sancının ne zaman gelecegi belli olmaz dedi. Ve son güne kadar kullanıcaksın dedi. Var mı basına gelen yada tanıdıgı olan?
handeozt8 Derinok benim bir tanıdığım 6. Ayda bıraktı ama doğumda kan akışı fazla olmaması için bilemiyorum yine de 🤷♀️
Melikekorkmaz Bende burada bekleyeyim. Doktorum banada doğuma kadar kullan dedi normal doğum bekliyoruz gündüz sancin olursa akşam yapma igne dedi bakalim
Derinok handeozt8 3 düşük yaptım sebebi belli olmayan. Yine kan sulandırıcı kullanıyodum ama günde bir kere bu sefer iki kullanıyorım. Çok şükür bi sıkıntım olmadan ilerledi hamileliğim. Bende o sebepten bırakamıyorum. Doktorum doguracagın günden bir gün önce bırak dedi. Normal doğumda aancı ne zaman gelir bilinmez. O yğzden soruyorum olan var mı yok mu diye
handeozt8 Derinok tanıdığım da 2 düşük yapmıştı 6 aydan sonra sorun olmaz demiş doktoru hatta doktoru ali acardı ama tabi sizin ki öyle dediyse siz kendi doktorunuzu dinleyin