VuslatYlmz Arkadaşlar doğuma az kaldı biberon emzik ve göğüs pompası arayışındayım var mı önerileriniz
mirage333 VuslatYlmz ben gögüs pompası ni lansinoh ciftli elektrikli, biberonları lansinoh ve emzigi philips avent ultra air aldım.
Smyye1B VuslatYlmz Biberon tommee tippee aldım. Emzik Avent Göğüs pompası vivocare aldım https://ty.gl/8b2pw5g0rg
Yesim619 VuslatYlmz lansinoh elektrik li göğüs pompası aldım biberon wee babynin antikolik olanı aldım emzik henüz almadım
Ecodero VuslatYlmz 3 gun oldu dogum yapalı hıc ihtiyac duymadan geldi ama bunun tek sırrı su we bol bol emzirmek uyusa bile emzırmek asla stres yapma bide mama aldık mama acılmadan kaldı oyle mesela
Kubrailkan Biberon ve emzik avent. Pompayı da elle yapilandan aldım yani süt toplamak için olan. Henüz kullanmadım tabii de. 🥰
Pelinakcn Dr.Brown’s almayı düşünüyorum biberon olarak, araştırmalarıma göre gaz için en iyisiymiş. Emzik olarak Philips Avent alıcam
Happyy_anne Göğüs pompası moshi manuel pompa aldım göğüste süt birikip çoçuk fazla ememiyormuş ilk zamanlarda göğüsüde boşaltmak lazımmış beninde ilk bakalım yaşayıp göreceğiz biberon avent aldım
VuslatYlmz Ecodero hep böyle devam etsin inşaallah.. çevremde ki herkes yine de al bulunsun diyorlar. Bugüne kadar hiç bakmadım