Peelinn Kızlar, annelik hissiniz ne zaman geldi ? 8 haftalık hamileyim ama hiç bir şey hissetmiyorum duygusal olarak , aranızda böyle olanlr var mı? Acaba zaman geçtikçe mi oluşuyor bu duygu bazılarında
HeyMommy Peelinn Valla bu üçüncü hamileliğim. İlki 8 haftalık kalbi durdu. Hiç hissetmemiştim. Diğeri kimyasal oldu zaten nolduğunu anlamadım 😂 Adet olmadan hamile olduğumu öğrendim şuan 5+4 üz. O his bendede yok. Korkudan mı benimseyemiyorum bilmiyorum. Yada her an bişey olacakmı hissi. Yani o his bana da gelmedi daha. Şaşırıyorum bende hemen bağ kurabilenlere. Herkes hareketleri hissedince gelir diyor zamanla görücez 🤷🏻♀️
elifvesara Peelinn ben 12haftalık hamileyim hala bir şey yok. Karnımız falan çıkmadığı için heralde, bir de herkes kucağına alınca anlarsın diyor 🤷🏻♀️
Hapyymami55 Peelinn bebeğin hareketlerini hiseetiginde gelir merak etme hep o hareketleri beklersin bebişim ne zmwn hareket edcek diye düşünür duursun o zman gelir
Aleynayim Peelinn İlk tekmesini hissettiğinde düşer sevgisi kalbine. Ben 18. Haftadayken ilk kez hissettim ağlamıştım çok garip ve mutluluk verici bir duygu olduğu için.🥰
Peelinn Evet sanırım öyle hareket edince falan gelir 🤣 herkes öğrenir öğrenmez geldi o his diyince kendimi sorguladım
2kizanasi Ilk kızımda hemen adapte olmuştum ben beklenmedik bir gebelik olmasına rağmen 5 haftalıkken öğrenmiştim 😇
BusraAltin Peelinn ben 36. Haftalik hamileyim Senin gibi dusunuyordum birsey hissetmiyordum Bozuk sandim hatta kendimi :) Ama yeni yeni gelio , tekmelerle sohbetlerle Sanirim boylesi normal
haklisinesracim İlk bebegimde doğurana kadar his gelmemişti dogurunca birden yüklendi bunda da 21 haftalığım öyle bebeğim yavrum kafasında değilim
Canpolat Peelinn bende 17.haftaya kadar hissedemedim taaaaaa ki artık kıpır kıpır 20+2 yiz o his geldi 😀😘
duru_pars Ben 14. Haftadayım hamile olduğum hissi yok bence hareket edip göbek çıkamayana kdr da oluşmaz o his
Tembel 26 haftalık hamileyim ama hiç annelik hissi yok olması da saçma geliyor bana açıkçası. Belki doğumda gelir annelik hissi
Peelinn Tembel bana saçma gelmiyor , psikoloji herkese göre farklılık gösteren bir şey sonuçta yargılamamak gerek
FKHA Peelinn hareketlerini hissetmeye başladığında gelir canım 8 hafta daha çok erken öyle hissetmemen normal içinde kıpırdayınca hersey değişiyor 🥰
minikask35 Peelinn hamileligin boyunca illaki sevgi olacak. Ama ben hep ya doğduğunda hissetmezsem ya çok sevemezsem diye düşünür dururdum ne zamanki bebeğim doğdu sarılık olduğu için kucağımdan alıp yogunbakima koydular işte o zaman dünyam durdu sanki. Nefesimi kestiler 1gun ayrı kaldık sadece ama o 1gun ömür gibi geldi meğer ne çok alışmışım ne çok sevmişim 3 günde dedim. Yani annelik çok başkaymış 🥰
Hatice_gzr2505 Peelinn ben bebeğimin olacağını hissettiğimden beri annelik hissim oluştu her şeye dikkat eder oldım şuan da alıştım 26 haftalığım iyice belli herşey artık konuşuyorum karnımda seviyorum ona sürekli ismi ile hitap ediyorm ☺️ Keşke doğsa da mıncıklasam
Dilossh Peelinn 12 haftamdayım hala bağ kuramadım sanırm göbek çıkınca hareketlenince anca bağ kuracaz😅