Aysun2834 Kardelennn cnm bende kullanıyorum her akşam ama bende öyle birşey yapmadı gerçi ben günde iki kere kan hapı kullanıyorum oda dengelemiş olabilir
Aysun2834 Nisankzn benim kullandığım beyaz yuvarlak hap gibi değil büyük biraz haplara göre ve suda eritiliyor
Elfidam Oysaki her ilacin prospektusunu okurum. Magnormu okumadim her gun iciyiorum ve bana her gun eslik eden ishalim var. Sanirim dogum yaklasiyor diye dusunuyorum. İyi ki bu postu acmissiniz yoksa kullanmaya devam edecektim doktorum bu konuda bilgilendirmemisti beni. Birde bu ilaci kullanirken yemeklerden bi yarim saat sonra icmeme ragmen ishal yapti ilginc 🤔
Ladess Kardelennn evet tatlım bende de ishal yapıyor ama tahatsız etmiyor normalde hep kabızlık çekeriö çünkü ,