Zanaservan inşallah Allahtan umut kesilmez benimki tam geçmedi ama azaldı hamdolsun başlardaki kadar rahatsızlık vermiyor tabi her hafta beraberinde bi dert getiriyor şimdi de bel ve sırt ağrılarım çoğaldı ayaklarımın altında igne var gibi basamıyorum 😂😂 bu sıkıntıyı verene şükür olsun ne diyelim bebeğim için her şeye raziyim yeter ki sağlıklı olsun🥰