Haticelisa Arkadaşlar kadın doğumcu olarak kimi önerirsiniz şuan randevular bi kaç doktorda açılmışta bende esra akdemirden aldım gideniniz varmı?
FeriDee Haticelisa esra Akdemir e hiç gitmedim ama genelde Mehmet Ak iyi. Hüseyin Aksoy dan da memnunum. Bide Hatice Durmuş ve Şeyma hanımı diyolar onlara hiç gitmedim ama
Gulenber38 Ben yarın gideceğim dua ediyorum inşallah iyi biridir, şehir hastanesi detaylı ultrason yapıyor mu? Araştırdım çok pahalı özeller
Haticelisa Gulenber38 yaa size zahmet yarin yazma imkaniniz varmi kontrolden sonra inanin cok tereddutluyum.. detayliyi bi kac arkadas bazi postlarda artik devlet yapmiyomus doktor yokmus diye yazmislardi ama yarin sor kesin💖
FeriDee Gulenber38 bi iki ay öncesine kadar yapıyodu bn orda yaptırmıştım şubatta ama sonra doktorun tayini çıkacak dediler. Simdi çalışma takvimine bakınca perinatoloji yok, yani malesef yapmıyolar
Funda_Eker38 Gulenber38 Kızılay hastanesini tercih edebilirsiniz en uygun orası yapıyor doktor da gayet iyi ben memnun kalmıştım
ikimelekannesii22 Haticelisa FeriDee Serapcemre detaylı ultrason yapılıyormu şehir hastanesinde kızlar ?
Gulenber38 Haticelisa bugün gittim hiç muayene etmedi şikayetin var mı diye sormadı bile ultrason sirası al baktır öyle gel yanıma dedi nasıl iş ben anlamadim Perşembe gününe randevu aldım ultrason için hiç memnun kalmadım doktordan aslinda
Haticelisa FeriDee huseyin aksoy hic iyi degil ya iki kere gittim ikisindede salak gibi yattiginla kalktigin bir oluyor dorder beser aliyor iceri soru bile sordurmuyor gecistiriyor hemen cok sinir bi adam
2kizanasi Detaylı ultrasonu yapan doktor Erzat Toprak istifa etmiş artık yapılmıyor. Fakülte yapıyormuş orasida ücretli zaten özele gitmek daha mantıklı Doktor olarak da Ilknur Çöl Madendağ, Şeyma Çam ve Yelda özkan çok ilgililer tavsiye ederim
Gulenber38 2kizanasi geçen hafta gittim sordum detaylı ultrason fiyatını 630₺ dedi Huma ya sormuştum profesör dk için 600₺ istiyor Kızılay 400₺ çok pahalıya geldi fakülte
Haticelisa Muallime_97 valla iki uc doktor vardida seyma yoktu sansimi bunda denicem bende mayisin 10 da kontrolum bakalim
ikimelekannesii22 Muallime_97 aa öylemi özele gidiyorum normalde ama biraz pahalı diye devlette yaptırıyım demiştim🤷🏼♀️
Muallime_97 ikimelekannesii22 ben de sizin gibi düşünmüştüm ama doktor ben sormadan kendisi söyledi özelde yaptır mutlaka diye
Serapcemre EliFurkan burda yazılanlardan yapılmıyor diyeduydum durumunuz varsa kızılayda 400tl cok iyi bakıyorlar