Ben 6 haftalık hamileyim. Bir haftadır dayanılmaz bulantım var. 24 saat aralıksız bulanıyor. Tiksinmediğim yemek- yiyecek kalmadı. Ne yiyeceğimi şaşıyorum. Her şey kötü kokuyor. Su bile içemiyorum. Mutfağa hiç giremiyorum. Çok kötü kokuyor bana. Eşim hiçbir koku yok diyor, olsa o da alırdı. Ev havalanıyor zaten sürekli. Sinirlerim de alt üst oldu bulantı yüzünden. Ne yapacağımı şaşırdım. Doktor randevum 3 gün sonra. O kadar bile dayanamayacağım artık. Ağlıyorum o derece. Doktora gitmeden asla ilaç içen biri değilim ama bulantı ilacını eczaneden alıp içsem sakıncalı olur mu? Bilgisi olan var mı?