Aysu00 Merhaba kızlar hamileliğin ilk aylarında hiç karnınızın altında sol tarafınızda ağrı oldu mu? Bende 2 defa oldu kramp gibi ama hemen geçiyo sizce normal mi?
Dilish Aysu00 Ben tüm hamileliğim boyunca kasık ağrısı çektim 1ci hamileliğim de. Şimdi de öyleyim. Çift rahimliyim.. Hiç kimsede tüm hamilelik boyunca kasık ağrısı olduğunu duymadım. Allah şifa versin.
Aysu00 Oh çok teşekür ederim içimi çok rahatlatınız 😊ben ilk gebeliğimde düşük yaptığım için biraz telaşlanıyorum