Bmg Bugün sızıntı şeklinde suyum geliyor gibi hissettiğim için ilk defa acile gittim. Ama ne açılmam varmış ne de o suymuş 😬 nst de düzensiz bi kaç kasılmadan başka bir şey yok 😂 ilk defa alttan muayene oldum onun bile hiçbir belirtisini görmedim 😂 sizce ben doğurabilir miyim 😂
Nurcannnnnn Bmg aynın hafta ve gündeyız dr ne dedı canım sunı ıle mı baslayacak ne zamana kadar bekletecek☺️
Seyma93 Bmg aynı gündeyiz canım bende de tık yok. Doktor cinsel ilişki, adaçayı,hurma filan tavsiye etti hala başlamazsa suni veririm dedi. Salı günü kontrolümüz var bakalım😥
Seymanurgun Seyma93 adacayi zararlı diye duymuştum ama ilk zamanları için bilgi var doktorunuz nasıl icmenizi önerdi günde bir bardak falan mı benim de 39+5 suan düzensiz sancılar dışında başka bir belirti yok 😅
Seyma93 Seymanurgun ilk zamanlar için zararlı düşük sebebi.çünkü rahimde kasılmaya neden oluyormus bana günde iki fincan iç dedi ama ben bebek biraz daha büyüsün diye içmedim bu hafta başladım 39 u tamamlayınca