Benim de 16.haftada 2.9 olctu, 4 lerde olmasi gerek dedi, ilaç başladı. 2 hafta sonra kontrole gittiğimde 3.7ye çıkmıştı. 20. haftamda 3.1 oldu. 24. haftamda 3 oldu. Hala progeston kullanıyorum. Önce 24.haftaya kadar kullanalım risk almayalım dedi, sonra kisalik artinca 30.haftaya kadar kullanalim bebek ele gelir hale gelsin bir dedi. Eşim evde pek yardım etmiyor, aynı zamanda çalışıyorum o yüzden çok dikkat edemedim maalesef. Yarın tekrar kontrole gideceğim ama içimde bir sızı var hayır olur inşallah.