Elifnurkrc bence doktor değiştir ben devlete gidiyordum hiç ölçmedi hiç ben ilk bebeğimi kaybettim bu arada sonra Eskişehir gittim başka bir doktora şans eseri bir doktor önerdi bana profesör ölçtü hemen ameliyata alinman dedi zor dehildi ama sonrası benim ağrım oldu ağrı kesici verdiler olmadı diyemem ama bünye meselesi kiminin hiç olmamış