Lisakassandra belli bir haftadan sonra göbeğe ağda yapmak sıkıntılı, bebeği strese sokuyor diye duymuştum ondan dokunmuyorum hiç. Zaten öyle göze batan kalın tüylenme olmadı bende. Göbek deliğimin altında sekiz on tane siyaha dönük vardı cımbızla onları aldım sadece. Diğer ince tüyler de dökülür doğumdan sonra umarım