Meltem04 Selamm kızlar hamilelikte illaaaa kusma , mide bulantısı , baş dönmesi , koku hassasiyeti yaşamak zorundamıyız ? 😅 bende hiç bir belirti yok ve korkuyorum yanlış giden şeyler mi var diye
sacmalamakizim Meltem04 Bende de hiç olmadı canım herkeste bulantı olacak diye bir şey yok sadece iştahsızlık vardı tabağın yarısını yiyebiliyordum 1 ay sürdü 😂
Zeyzeyp Meltem04 ilk oğlumda vardı belirtiler azda olsa yaşamıştım bu iknci gebeliğim kız hicbir şekilde belirti yaşamadım 17 haftamdayım şükür bu zamana kdr ne kusma ne bulantı ne halsizlik hicbişy yaşamadm şükür rahat geçti
Begumergun Meltem04 daha ne istiyon allah allah 😂 benimde öyleydi sadece biraz mide ağrısı yaşadım yat kalk dua et rahat geçirdiğin için 😂😂
Merve201119 Meltem04 hayır bunların hiçbirini yaşamak zorunda degilsiniz benim ilk çocuğumda doğuma gidene kadar ultrasona girmesem hamile olduğumu hissettiremez o dereceydi
Meltem04 sacmalamakizim aslında cok güzel birşey rahat rahat , ama benimde ilk olduğu icin biraz bekletilerim vardı😂
Cansugamze_ İlk bebeğimde vardı da şuan 2. Bebeğime hamileyim Bnmde yok sanki hamile değilim sadece karnım büyüdü hemen🥲
Meltem04 Cansugamze_ kaçıncı haftadasınız? bende ilk hamilelik olduğu için korku bastı, beklentilerim vardı😂🙊
Meltem04 Zeyzeyp bende ilk hamilelik olunca tabi tecrübesizim , ama inşAllah sizin dediğiniz gibi olurum bende ozaman rahat rahat😍
Meltem04 Begumergun evet bendede mide ağrısı var yanlış bir şey yediğim an felç gibi oluyorum sanırım Hamileliğin getirdiği bir “şey” ama ilk hamilelik olunca insan beklenti içinde oluyor , hani şimdi korkum şu acaba gelişmedimi bebek 🥺 arada bi rahmim sızlıyor hatırlatıyor okadar yani😂
Meltem04 Annecik03 hadi ya, meğer hamilelikler hiç birbirlerine benzemiyorlarmış 🥺 Kolay gelsin size Gönlünüzce olsun
Meltem04 Deletedmom7373700 ilk hamilelik olunca kafada okadarrrrr şey kuruyorsun ki tecrübesizlik işte , mide bulanınca sanki her şey yolundaymış gibi😂🙊
Meltem04 sinemkiz evet onu da duydum, ben 9. Haftamdayım bence pek değişen bir şey olmicak, böyle aslında rahatım tabiki aslındaa ama sanki hamilelik demek tüm belirtileri yaşamak demekmiş gibi 😂 tecrübesizlik işte
Brc91- Meltem04 21 haftalık hamıleyım bu zamana kadar hıc bır belırtım olmadı cocugun varlıgıyka yoklugu bır 😂 bugun evın butun camlarını sıldım balkon yıkadım tul taktım turp gıbıyım ☺️
Meltem04 Brc91- yaa maşAllah size ne güzel bende öyle olurum inşAllah daha 9. Haftadayım 🙊 belkide sırf bir defa Doktora gittiğim icin bu endişelerim vardır
Meltem04 sacmalamakizim evet salatalık iyi geliyor ama aşerdiğimden değil kıtır kıtır iyi gidiyor diye 😂 ya hepinizin adına çok sevindim rahat geçirdiğiniz için