Suem-58 Arkadaşlar çok dardayım 2 gündür vücudum kaşınıyor heryeri kıpkırmızı oldu kaşı kaşı bitmiyor kan idrar temiz ben napıcam nolur bişeyler deyin varmı benim gibi olan
Mszrn9678 Suem-58 canım benim de göbek kısmın çok kaşınıyordu bepanthol kaşıntı kremi aldım kullandım fayda etti geçirdi bide sürekli nemlendirici sür
Suem-58 Mervehorata92 canım mentollü vazelin karışımı verdi doktor acaba seninki de mi aynıydı acil cevaplarmısın lütfen
Hurinur 8248013 benim de el parmaklarımda ve ayak altında var 🥺 doktora görünmemiZ gerekiyormuş yarın falan gideceğim inşallah