Özel hastane doktorlarına 9 gün tatil yaptıracaklarını sanmıyorum ya. Kamuda oluyo genelde o bayram iznini uzatmada işe gitmeme, bankalar falan yapmıyo mesela o tarz tatilleri, özel hastaneler de yapmaz diye tahmin ettim ama öncesini bilen birileri yazan olursa daha faydalı olur.