Arkadaşlar, oğlum şuan da 43 aylık. Eylül ayında kovid geçirdi sonrasında yine birkaç kez hasta oldu. Ocak ayından beri kreşe gidiyor, ilk kez bu sene başladı ancak bir hafta iyi bir hafta hasta. Bu sene o kadar çok antibiyotik kullanıldı ki hatta bugün 6.kez reçete edildi. Artık üzülüyorum bu durum geçmeyecek gibi geliyor, yemek seçen iştahsız bir çocuk. Her seferinde antibiyotik istemiyorum artık, fitoterapi veya apiterapiyi duyan oldu mu? Bu bağışıklık nasıl güçlenecek? Eşimle iş yerlerimizden izin alırken de artık sıkıntı oluyor, gurbetteyiz bırakacak kimsemiz de yok:( öneri tavsiye her şeye açığım. Kayseri deyiz