Deniz2961 postu görmedim geçmiş olsun doktorum bana annenin sağlığı kötü olursa bebekte kötü olur demişti ilaç kullanmak istemiyordum ama çiğerlerimi çok fena üşütmüştüm. Öksürük beni perişan ediyordu son ayımdaydım günde 2 iğne vuruyordum. Çünkü ilaçlar değil hastalık bebeğe zarar veriri demişti doktor sonuç olarak iyileştim allaha şükür ve gayet sağlıklı bir bebek doğurdum .
Doktor kontrolünde olması şartıyla ilaç kullanabilirsiniz ve ağır bir hastalık geçiriyorsanız mutlka doktorunuzla konuşun danışın