Adeka Fidan_14 merhaba canım benimde aşırı bel ağrım var reglime 5 gün var ama regli öncesi ve sırasında hayatım da hatta böyle belimin agridigini görmedim test yaptım negatif yani anlam veremedim bende baya etkiliyo hayatımı
csmaknc Fidan_14 Canım benim 3 ay hep ağırdı alışmak lazım böyle ağrılara 🙂 24. Haftadayız 1-2 haftadır ağrım yok ama doktorum sonrasında daha çok ağrıyacağını söyledi
Damlacaa 10+4 hâlâ ağrıyo geçmez gibime geliyo bence. Başından beri ağrım vardı, uyurken sıkıntı oluyo bel ağrısı onun dışında alıştım artık 🤦🏻♀️
gl1000 Kizlar benimde belim cok agriyordu tutulmustu hatta, zeytinyag karabiber karisimiyla masaj yaptirdim cok iyi geldii
Gebeyim15 Adeka benmde aynı sızın gibiydi test yapdım küçük olduğu için çıkmadı günüm geçince yapdım hemen 2 3 haftalık olduğum yazıyordu sizinde öyle olur muhtemelen
Withminou Fidan_14 cok hareket etme ilk 3 ay dusuk belirtisi olarak goruyolar benimde oyle olmustu doktoruna mutlaka soyle bel agrilarini sana progestan baslar gerekenden fazla hareket etme
Umay255 Fidan_14 şuan aynı durumdaydım benim de belim agriyo ve sanki adet olcam gibi ara ara akıntım oluyo 🥰😘 biz anneyiz artık olucak o kadar
Gebeyim15 Adeka yok gebelik testi yapmışdım ben yurt dışındayım burdaki gebelik testinde kaç haftalık olduğunu gösteriyor o testlerde
edis22 Fidan_14 canim adet agrisi gibiyse gayet normal. Benim ilk 3 ay her an adet olacakmisim gibi belim agriyordu dr nornal dedi ve dedigi gibide tam 3 ay bitince bitti. Ama tabi sizde dr’unuzla paylasin bu durumunuzu sizinki yazdiginiz gibi cok agriyorsa allah korusun tehlikeli olabilir
Gebeyim15 edis22 yok benimkiyle aynı belirtileri doktor bana demişdiki bebek yerini yapmaya çalışıyor ilk gebelik olduğu için yerini hazırlıyor demişdi vucut kendini ona hazırlıyormuş