Kizlar 4 aylık hamileyim çok ciddi sancılarım var ayrıca kistim de var kistimin olduğu taraf sancı yapıyor kistimin olduğu tarafa doğru uyuyamıyorum hemen sancı yapıyor otururken de uzanmadigim sürece sürekli sanci oluyorum hamileyken kist sancisi yaşayan varmı geçen yine post açtım doğru dzgun cevaplar alamadım böle bir durum yaşayan veya fikri olan varmi