Rabiasalih Kızlar ben 38+3 hamileyim bugün çatı muaynem vardı 10 dakika öncede nisanım geldi 2 cm açılma varmış nisandan ne zaman sonra doğum olurki son zamanlar iyice heyecanlandım 😄
MinikAdam Rabiasalih Allahımmm bir avazda doğurmak nasip etsin 😍🙏🏻 Ağrısınız var mı evde misiniz yatış mı yapıldı ☺ Benimde zamanım geliyor ondann soruyorum kusura bakmayın ❤
pamuksekerinannesi Rabiasalih Benim daha var 24 haftalığım ama okudukça ben bile heyecanlanıyorum muhteşem bir duygu düşünsene bi kaç saat sonra bebişe kavuşacaksın 😍 Rabbim bi avazda kurtarsın sağlıkla kucağına alırsın İnşallah bebeğini cnm🙏🤗💕🎀
tubakumsal Rabiasalih 35 haftalıkken çatı muaynesi oldum sancim çıkdı 2 cm de açılmam varmış doktorum heran doğurabilirsin yada açılmam olmaz böyle kalır hiç belli olmaz dedi 1 hafta sonra şiddetli sancıyla gitdim ve 5 cm ye yakın açılmam vardı 4 saat sonra 8 cm le doğum yaptım 1 ay önce hiç belli olmuyo hakkinizda hayırlısı olsun😊
Obsesifk Rabiasalih doktor banu çiftçi nişandan sonra en fazla 3 gün bekleyin diyorlar doğum başlayana kadar çünkü o nişan bir tıpadır o tıpa açılınca bir süre sonra vajinadan mikrop ve bakteriler yukarı çıkabiliyormuş 3 gün bekle hala olmazsa doktoruna git
Gzdykpln 24 saat icinde oluyormus tahmini ama 3 gunu bile bulan varr Allah hayirli bir dogum nasip etsin sana ve hepimize insallahhh 😊
Rabiasalih Gzdykpln doktor 3 ocagi bulur doğumun demişti ama tabi ne olur bilmiyorum muayne olduğum için geldi sanırım🙂
Rabiasalih Gzdykpln amin inşallah bu arada canım Allah hepimizi kurtarsın 🙂 saglikla alalım genişlerimizi kucagimiza
Rabiasalih MinikAdam evdeyim canım 4 cm den önce yatış yapmam dedi zaten benim doktorum evde sancilarini cek cok duzenli olunca gel diyor bakalim🙂
Gzdykpln Evet canim alttan muayene dogumu tetikleyebiliyor sen hazirda bekle o ne zaman hazir olursa o zaman gelirr ama doktoruna nisanin geldigini mutlaka bildir cunku enfeksiyon kapma riskin var uzun vadede
MinikAdam Rabiasalih ayy hadi hayırlısı 😍 bence sizin minnoş yarın gelir gibi geliyor ☺ Hayırlısıyla gelsin inş
Rabiasalih FadimezmezKkc ne kadar sürdü peki ilk muayenede kaç cm di 4 cm e kaç günde ulaştı ki acaba acilmaniz🙂?
Rabiasalih pamuksekerinannesi ay bi kaç saat deme hazır değilim daha 😀 doktor 3 ocagi bulur dedi daha bugün 😀😀
pamuksekerinannesi Rabiasalih Aaaa nişan gelince doğum olmuyor mu 😳 İnan bu konuda hiç bilgim yok🙈 Zamanında sağlıkla gelsin diyelim o zaman cnm🙏😍💕🎀😘
MinikAdam Rabiasalih bebişin cinsiyet ne? kaç kilo 😍 Bir de, çatı muayenesi neye göre ne zaman yapılıyor acaba 🙏🏻
Ledeyna pamuksekerinannesi nisan hafif kanli su o gider azcik dogum surecinin basladigini gosterir sonra acilmalar devam eder ve suyun gelir sonrasini allah bilir tabi normal dogum sureci boyle.. kucagina alip kokusunu cekince burnuna herseyi unutuyorsunn...
Gzdykpln MinikAdam cati muayenesi 36-38 hafta arasi yapilir ama genelde 38 i tercih eder doktorlar dogumu tetikledigi icin..