Userr Sata göre 6 haftalık hamileyim. Bugün ultrasonla bakıldı kesem 15 mm fakat bebek görünmedi doktor normal dedi, siz ne zaman görebildiniz bebeği?
Annesininportakali53 Userr ben bebeği 6+5 te gördüm kese 20 mm ve üzeri olunca karından ultrasonla bebek görünüyor kuzum icini ferah tut 🥰
miroski_22 Userr ilk kontrolümde bende görememiştim canım 6 haftaliktim bende o zaman sata gore birkac gün sonra özele gittiğimde görmüştük çok şükür biraz geç döllenme olmuş benim seninde öyle olmuş olabilir bir sıkıntı olsa doktorun soylerdi mutlaka